Jídelní lístek 17.09.2018 - 21.09.2018

 

PONDĚLÍ:

Svačina: tvarohový závin, neslazený čaj  /1,3,7/      
Oběd: polévka ovarová, rybí filé na švédský způsob, brambory, rajčata, čaj /1,4,7,9/
Svačina: obložený zeleninový chlebíček, melta, ovoce /1,3,7/

ÚTERÝ:

Svačina: chléb, pomazánka vaječná, zelenina, bílá káva, ovoce /1,7,10/
Oběd: polévka koprová s houbami, špagety s kuřecím masem, sýr, čaj /1,3,7,9/
Svačina:  ovocný jogurt, neslazený nápoj /7/

STŘEDA:

Svačina: celozrnný rohlík, pomazánka čočková, zelenina, melta, ovoce /1,7/
Oběd: polévka rýžová, moravský vrabec, bramborový knedlík, zelí, čaj /1,3,7,9/
Svačina:  houska, máslo, džus, salátová okurka /1,3,7/

ČTVRTEK:

Svačina: sýrová bulka, šlehaná lučina s pažitkou, zelenina, mléko, ovoce /1,7/
Oběd: polévka vločková se zeleninou, květákový mozeček, brambory, salát z čerstvé zeleniny, čaj /1,3,7,9/
Svačina: chléb, pomazánkový krém, strouhaný sýr, Linie, cherry rajčátka /1,7/

PÁTEK:

Svačina: rohlík, pomazánka z pečené řepy, zelenina, melta, ovoce /1,3,7/dalamánek, pomazánka ze sušených rajčat, zelenina, mléko, ovoce  /1,7/
Oběd: polévka z bílých fazolí, pražská hov. pečeně s rýží, čaj /1,3,7,9/   
Svačina:  chléb, šlehané máslo s řapíkatým celerem, Red-max, zelenina /1,7,9/
 
Každý den jsou podávány nemléčné neslazené nápoje.
 
DOBROU CHUŤ
 
 
Bonus v podobě receptu:
 
Pomazánka z pečených paprik
 
Suroviny:
papriky, Lučina, sůl
 
Postup:
Očištěné paproky opečeme na oleji a necháme vychladnout, potom je oloupeme a rozemeleme. Vmícháme Lučinu, jemně osolíme.
Ve zdravé variantě můžeme přidat bílý jogurt, nebo - chcete-li hřešit - majolku.