Jídelní lístek 20.05.- 24.05.2019

 

PONDĚLÍ:

Svačina: chléb, Cottage s tvarohem, zelenina, mléko  /1,7/
Oběd: polévka jarní s kuskusem, obalovaná ryba, brambory, rajče, čaj  /1,3,4,7,9/
Svačina: houska, pomazánkový krém, zelenina, džus, ovoce  /1,3,7/

ÚTERÝ:

Svačina: chléb, šlehaná Lučina s cukrovou kukuřicí, zelenina, mléko, ovoce   /1,7 /                     
Oběd: polévka korálková, hovězí na česneku, rýže, čaj  /1,7,9 /                      
Svačina: vegetariánský chlebíček, džus, ředkev /1,3,7 /

STŘEDA:

Svačina: kaiserka, pomazánka špenátová, zelenina, bílá káva, ovoce /1,3,7/
Oběd: polévka gulášová, šunkofleky, zelný salát, čaj  /1,3,7,9/
Svačina: rohlík, Almette s rajčaty, Red-max, okurka  /1,3,7/

ČTVRTEK:

Svačina: tvarohový koláč, kakao, ovoce   /1,3,7 /
Oběd: hovězí vývar s těstovinami, čočka na kyselo, chléb, čaj   /1,3,7,9 /
Svačina:  chléb, máslo, strouhaná mrkev, čaj   /1,7 /

PÁTEK:

Svačina: tmavý rohlík, pomazánka drožďová, zelenina, čaj s citrónem, ovoce  /1,3,7/
Oběd: polévka celerová, vepřový guláš, houskový knedlík, čaj  /1,3,7,9 /     
Svačina: pudink, neslazený nápoj  /7 /
 
Každý den jsou podávány nemléčné neslazené nápoje.
 
 
 
DOBROU CHUŤ
 
 
Bonus v podobě receptu:
 
Pomazánka z avokáda
 
Suroviny:
avokádo, Lučina, jogurt, cibulka, česnek, sůl, citrón
 
Postup:

Avokádo rozřízneme, vyjmeme pecku a zbytek lžičkou vydlabeme do mísy. Přidáme Lučinu, trochu jogurtu a vyšleháme.

Směs smícháme s jemně nakrájenou cibulkou, ochutíme česnekem, solí a citrónem.

V méně zdravé verzi receptu můžete dát místo jogurtu majolku a dochutit bílým pepřem.