Jídelní lístek 19.11.2018 - 23.11.2018

 

PONDĚLÍ:

Svačina:  jablečný závin, neslazený nápoj  /1,3,7/  
Oběd: polévka květáková, čevapčiči, brambory, jogurtová tatarka, čaj  /1,3,7,9,10/
Svačina: houska, pomazánkové máslo, kakao, ovoce  /1,3,7/

ÚTERÝ:

Svačina: chléb, pomazánka budapešťská, zelenina, mléko, ovoce  /1,7/
Oběd: hovězí vývar s barevnými těstovinami, hovězí maso na španělský způsob, rýže, čaj  /1,3,7,9,10/
Svačina: sýrová bulka, lahůdkový sýr s pažitkou, Linie, okurka   /1,3,7/

STŘEDA:

Svačina: dalamánek, pomazánka dýňová, zelenina, melta, ovoce /1,7/
Oběd: polévka korálková, špagety po italsku sypané sýrem, čaj  /1,7,9/
Svačina: chléb, šlehané máslo s jarní cibulkou, Red-max, mrkev  /1,3,7/

ČTVRTEK:

Svačina: chléb Arizona, pomazánka vaječná, zelenina, mléko, ovoce  /1,3,7,10/
Oběd: polévka tomatová, přírodní krůtí pečeně, zeleninová tarhoňa, rajče, čaj  /1,3,7,9/
Svačina: rohlík, křenová pěna, zelenina, čaj, kedlubna  /1,3,7/

PÁTEK:

Svačina: tmavý rohlík, pomazánka z čerstvé zeleniny, zelenina, bílá káva, ovoce  /1,7,9/
Oběd: bramboračka, mexické fazole, chléb, čaj  /1,7,9/  
Svačina: pudink, neslazený nápoj  /7/
 
Každý den jsou podávány nemléčné neslazené nápoje.
 
DOBROU CHUŤ
 
 
Bonus v podobě receptu:
 
Pomazánka z avokáda
 
Suroviny:
avokádo, Lučina, jogurt, cibulka, česnek, sůl, citrón
 
Postup:

Avokádo rozřízneme, vyjmeme pecku a zbytek lžičkou vydlabeme do mísy. Přidáme Lučinu, trochu jogurtu a vyšleháme.

Směs smícháme s jemně nakrájenou cibulkou, ochutíme česnekem, solí a citrónem.

V méně zdravé verzi receptu můžete dát místo jogurtu majolku a dochutit bílým pepřem.