Jídelní lístek 14.01.- 18.01.2019

 

PONDĚLÍ:

Svačina: chléb, pomazánka tvarohová s olomouckými syrečky, zelenina, čaj  /1,7/
Oběd: drůbeží vývar se zeleninou a kapáním, sekaná pečeně, brambory, celerovo-ananasový dip, čaj  /1,3,7,9/
Svačina: houska, máslo, kakao, ovoce  /1,3,7/

ÚTERÝ:

Svačina: rohlík, pomazánka ze sojových bobů, zelenina, mléko, ovoce  /1,3,6,7/   
Oběd: bramboračka, žemlovka s tvarohem a jablíčky, neslazený nápoj  /1,3,7,9/  
Svačina: chléb, šlehané máslo sypané strouhaným sýrem, džus, kedlubna  /1,7/ 

STŘEDA:

Svačina: veka, pomazánka z avokáda, zelenina, bílá káva, ovoce  /1,3,7 /
Oběd: polévka cizrnová, krůtí maso v mrkvi, brambory, čaj  /1,7,9/
Svačina: šlehaný tvaroh s jogurtem, čaj s citrónem  /7  /

ČTVRTEK:

Svačina: celozrnné pečivo, pomazánka z pečeného filé, zelenina, melta, ovoce  /1,4,7/
Oběd: polévka s drožďovými knedlíčky, hrachové pyré, chléb, zelný salát, čaj  /1,3,7,9/
Svačina: ličenská banketka, pomazánka bylinková, zelenina, Red-max, mrkev  /1,3,7/

PÁTEK:

Svačina: chléb, pomazánka ze syrové červené řepy, zelenina, čaj s citrónem a medem, ovoce  /1,7/
Oběd: polévka špenátová, roštěná s rýží, okurka, čaj  /1,3,7,9,10/    
Svačina: ovocný kefír, rohlík  /1,3,7/
 
Každý den jsou podávány nemléčné neslazené nápoje.
 
 
 
DOBROU CHUŤ
 
 
Bonus v podobě receptu:
 
Pomazánka z avokáda
 
Suroviny:
avokádo, Lučina, jogurt, cibulka, česnek, sůl, citrón
 
Postup:

Avokádo rozřízneme, vyjmeme pecku a zbytek lžičkou vydlabeme do mísy. Přidáme Lučinu, trochu jogurtu a vyšleháme.

Směs smícháme s jemně nakrájenou cibulkou, ochutíme česnekem, solí a citrónem.

V méně zdravé verzi receptu můžete dát místo jogurtu majolku a dochutit bílým pepřem.